. May 14, 2012!

Ενημέρωση

8 ΤIPS για να επιλέξετε το σωστό διαχειριστή για το κτίριο σας.

Αναλυτικός λογαριασμός:
Θα πρέπει να αναγράφονται όλες οι μετρήσεις, να υπάρχουν όλα τα σχετικά παραστατικά και να είναι απλός και κατανοητός.
Ευέλικτη είσπραξη:
Θα πρέπει να προσφέρονται εναλλακτικά σενάρια είσπραξης, να υπάρχει δυνατότητα εξυπηρέτησης ειδικών περιπτώσεων πελατών καθώς και σωστή οργάνωση.
Τακτικός οργανωμένος έλεγχος:
Έλεγχος κτιρίου από τεχνικό προσωπικό.
Τακτική πληροφόρηση του ιδιοκτήτη:
Αν η ιδιοκτησία (γραφείο ή διαμέρισμα) ενοικιάζεται είναι σημαντικό να υπάρχει ενημέρωση του ιδιοκτήτη για οφειλές του ενοικιαστή του, έκτακτες δαπάνες κ.λ.π.
Σημασία στην λεπτομέρεια:
Δώστε σημασία στις λεπτομέρειες: Διαφημιστικό υλικό, παρουσιάσεις, έντυπα, εμφάνιση και διάθεση του προσωπικού. Οι εταιρίες που δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα στη λεπτομέρεια συνήθως παρέχουν και την καλύτερη ποιότητα υπηρεσιών.
Οργανωμένο κέντρο εξυπηρέτησης:
Θα πρέπει να υπάρχει σωστή μηχανογράφηση, εμπεριστατωμένο και πλήρες αρχείο εργασιών, 
και να γίνεται καταχώρηση κλήσεων για εξυπηρέτηση.
Ποιοι είναι οι πελάτες του:
Ρωτήστε φίλους γνωστούς κ.λ.π. Είναι γνωστή εταιρεία; Υπάρχει εξειδίκευση στην εξυπηρέτηση πελατών σαν και σας ή είναι το πελατολόγιο τυχαίο;
Τιμή:
Συνεκτιμήστε την τιμή με την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών.

Nομική κάλυψη για εσάς (Τι σας προσφέρουμε)

Αφήστε την διαχείριση της πολυκατοικίας σας σε εμας..! Εξασφαλίζουμε τον διαχειριστή για θέματα που προκύπτουν κατά την άσκηση των καθηκόντων του, για πράξεις, παραλήψεις ή παραβάσεις.